Известие

Collapse
No announcement yet.

намаля Антифриза

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • намаля Антифриза

    Колеги преди 2 седмици се сдобих с 159 2,4 200к.с

    Антифризът беше малко като я купих и долях
    но днес ми направи впечатление че пак е спаднал на минимум минал съм около 1100км

    приятел ми каза че капачката не е оригинална трябвало да е синя а моята е жълта
    колата не пуши бяло
    каква може да е причината да намаля антифриза

  • #2
    На първо място при еднакви условия ли мерите антифриза- едно е при студен двигател, друго е при малко работил, трето при работил двигател няколко часа?

    1. Вижте дали капачката е завита докрай и дали е правилно завита.

    2.Вижте дали капачката уплътнява както трябва.

    3. След като проверите горните две извадете щеката с която се мери маслото и вижте докъде е маслото както и вижте какъв е цвета на маслото - бърше се при изваждане първо със салфетка и се потапя отново след което виждате докъде е маслото според омасляването на щеката.

    Вижте какъв е цвета на маслото - дали е нормален или има цвят на "боза".

    Най-накрая вижте и дали не е пробит някъде радиатора и дали капе под/от него.

    Ако не разберете сте за сервиз.Само там ще могат да ви кажат дали действително се губи антифриз и по каква причина става това.
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

    Comment


    • #3
      винаги при малко работил 5 мин
      маслото е ок
      капачката е добре завита след като я отворих леко изсъска
      от никъде не капе
      лоша работа

      Comment


      • #4
        ...
        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 22:34.

        Comment


        • #5
          Като остане нивото на минимума, наблюдавай я дали продължава да пада, или си стои на едно и също ниво.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
          Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
          Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
          Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

          Comment


          • #6
            Ако липсва някакъв теч по системата - разширителен съд, радиатор(и), маркучи - работата не е добре. На мен ми мирише на поредната глава .. ,но може и да не съм прав. Дано не съм прав !

            п.п. в купето има ли някакви аромати на антифриз .. потят ли се отвътре стъклата, има ли налепи ?
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
            Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
              Ако липсва някакъв теч по системата - разширителен съд, радиатор(и), маркучи - работата не е добре. На мен ми мирише на поредната глава .. ,но може и да не съм прав. Дано не съм прав !

              п.п. в купето има ли някакви аромати на антифриз .. потят ли се отвътре стъклата, има ли налепи ?
              В това горещо време как да му се потят стъклата?
              Карай и като загрее колата си пипни маркучите към радиатора. Твърди ли са - глава за ремонт. Меки ли са - имаш малък теч някъде. Можеш да пробваш тогава да покараш малко с незатегната докрай капачка и да видиш дали ти намалява

              Comment


              • #8
                Абе ако му пада на минимума и там си седи хич да не се притеснява, стига сте вкарвали хората във филми...
                На моята 147ца, колкото и антифриз да долееш, след ден - два каране си пада на минимума и там седи, другото го хвърля през капачката. С толкова натифриз иска да стои колата и толкоз... А колата е с оригинална капачка.
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                  Абе ако му пада на минимума и там си седи хич да не се притеснява, стига сте вкарвали хората във филми...
                  На моята 147ца, колкото и антифриз да долееш, след ден - два каране си пада на минимума и там седи, другото го хвърля през капачката. С толкова натифриз иска да стои колата и толкоз... А колата е с оригинална капачка.
                  Точно затова зададох въпроса по-горе.
                  На три коли вкъщи, колкото и да доливам, пада на миминума и там си стои. Едната от колите се кара десета година, ако имаше проблем, досега да се е проявил.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                  Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                  Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                  Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                  Comment


                  • #10
                    Цитат:
                    Абе ако му пада на минимума и там си седи хич да не се притеснява, стига сте вкарвали хората във филми...
                    На моята 147ца, колкото и антифриз да долееш, след ден - два каране си пада на минимума и там седи, другото го хвърля през капачката. С толкова натифриз иска да стои колата и толкоз... А колата е с оригинална капачка.
                    И аз така мисля.Преди 2-3 месеца долях точно до половината на разширителния съд дестилирана/дейонизирана вода, защото ме дразнеше да не е до половината, а да е на дъното, а пък и идваше лято...

                    Не съм видял теч на/под колата и не е имало вода/антифриз.
                    Преди това като я закупих беше съвсем на дъното на този съд и едвам се виждаше само като разлюшкаш колата.

                    Явно там си й стои нивото.Трябва все пак и аз да погледна, тъй като първият път я гледах на 100% студена преди да долея, след това като доливах беше работила 15-20 минути, а третият път пък когато я погледнах на вече долята течност 1-2 седмици след доливането беше около 30-40 минути след като беше спряна.
                    Пак беше на дъното на съда, но малко повече отколкото преди да долея.От тогава съм изминал поне едно 500/600км.

                    Ама сега пак ще погледна да видя дали има "изменение", макар че ако преценявам от показанията на таблото за температура на антифриза в радиатора/охладителя разлика няма никаква.

                    Самата течност малко или много се разширява от горещината при топъл/горещ двигател и е нормално да "варира", важното е да е някакви граници и тези граници да са близки.

                    Така или иначе при мен разлика в загряването на двигателя няма.

                    Единствено съм установил разлика в загряването - един път сипах дизел на една бензиностанция която преди това беше на Лукоил, но се оказа, че Лукоил са ги наритали и са прекратили договора за франчайз и тези са си станали самостоятелни -тогава дизела нещо не беше както трябва и колата по-бавно вдигаше скорост, двигателя повече бръмчеше/беше по -шумен и тогава и ми загряваше по -бързо, отколко с качествен дизел.

                    То това беше за пръв и последен път на тази бензиностанция зареждането де, но след това като се върнах от път веднага дозаредих до горе с дизел от "проверена" бензиностанция.
                    Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 16:04.
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                    Comment


                    • #11
                      Колеги, на някой падал ли му е антифриза под минимума и да задържа там (или поне задържа около месец)? Мога ли да го смятам за нормално? Имам предви, че пада 1 пръст под минимума, точно където свършва надписа MIN. Не мога да разбера дали е нормално или не. Разбрах, че не е проблем да е точно на минимума и на 156-та ми е така от няколко години, но на 159-та все пада малко под минималната черта и ми се струва странно.
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD SW 02, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm SW 07 Q-Tronic

                      Comment


                      • #12
                        Не е нормално да доливаш и да пада пак до минимума. Въпроса е къде отива това количество? Прегледал ли си всички маркучи?
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm;Alfa Romeo 156 1.8 T.S.ex, Alfa Romeo 146 1.4 T.S.ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Juventino Покажи съобщение
                          Колеги, на някой падал ли му е антифриза под минимума и да задържа там (или поне задържа около месец)? Мога ли да го смятам за нормално? Имам предви, че пада 1 пръст под минимума, точно където свършва надписа MIN. Не мога да разбера дали е нормално или не. Разбрах, че не е проблем да е точно на минимума и на 156-та ми е така от няколко години, но на 159-та все пада малко под минималната черта и ми се струва странно.
                          Понякога системата се налапва с въздух, а в казанчето има останало някакво количество антифриз. Наливаш и след 5 мин иска още толкова така, че това дето има някакъв ант останал в казанчето не трябва да те успива.
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #14
                            Колега имах същият проблем.
                            Намаля антифриза до минимума и спира.
                            Съединението за системата което се намира зад двигателя беше хлабаво. Смених скобите навсякъде и проблема се реши.
                            Alfa Romeo GTV - 1.8 - 144hp TS
                            Alfa Romeo 159 - 1.9 - 160hp JTS

                            Comment


                            • #15
                              Това с въздуха не го разбирам. Това не е ли затворена система, откъде ще взима въздух.Изчетох доста коментари по тази тема и мненията едва ли не са 50 на 50. Едни казват - абсурд не трябва изобщо да изчезва, други го обясняват с изпарение, в сервиза ми казаха, че ако на минимума няма проблеми, но при мен е малко под минимума и поради разни други дребни причини ( планирана смяна на водна помпа например или подмяна на пукнат радиатор) ми се налагаше да доливам и тогава си го обяснявах, че наистина има въздух. Притеснявам се да няма по-сериозен проблем.

                              PS. Значи все пак ще трябва да настоявам да се прегледа по-обстойно.
                              Малко странно ми се виждаше на 15 годишна кола да не съм доливал откакто съм сменил термостата 4 години, а в същия момент на по-новата за изчезва.
                              Благодаря.
                              Last edited by Juventino; d.m.y г., 09:21.
                              Alfa Romeo 156 2.4 JTD SW 02, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm SW 07 Q-Tronic

                              Comment

                              Working...
                              X